Company Name: ModaCruz
Location: Turkey
Problem çözmek ve memnun etmek benim işim diyorsan, tam olarak seni arıyoruz!
Genel Nitelikler:
· Lisans veya ön lisans mezunu,
· Müşteri hizmetleri konusunda en az 3 yıl deneyimli
· Office programları kullanıma hakim
· Start-up kültürü ile tanışmak isteyen,
· İletişim gücü yüksek,
· Türkçe'ye hakim,
· Sorunu hızlıca tespit edip, müşteri odaklı çözüm sunabilen,
· İş takibi yüksek,
· Ekip çalışmasına yatkın,
· Yeniliklere hızlı adapte olabilen,
· Vardiya sistemine uyum sağlayabilecek.
İş Tanımı:
· Ürün ve hizmetlerle ilgili gelen taleplerin hızlı cevaplanması,
· Müşterilerin ilettikleri öneri, talep ve ihtiyaçlara yönelik raporlamalar yapılması,
· Kullanıcı problemlerini çözmeye odaklı, yeni ve mevcut kullanıcıların karşılaşabilecekleri sorunlar karşısında destek olunması,
· Ürünlerimizi, hizmet ve müşteri deneyimini geliştirme konularında ilgili ekibe geri bildirim verilmesi,
· Müşteri odaklı çalışarak kendisine tanımlanan müşterilerin memnuniyetinin ve devamlılığının sağlanması.
Seniority level
Mid-Senior levelEmployment type
Full-timeJob function
Information TechnologyIndustries
Information Technology and Services
0 Comments