Müşteri İlişkileri Temsilcisi


Company Name: ModaCruz
Location: Turkey

Problem çözmek ve memnun etmek benim işim diyorsan, tam olarak seni arıyoruz!

 

Genel Nitelikler:


·       Lisans veya ön lisans mezunu,

·       Müşteri hizmetleri konusunda en az 3 yıl deneyimli

·       Office programları kullanıma hakim

·       Start-up kültürü ile tanışmak isteyen,

·       İletişim gücü yüksek,

·       Türkçe'ye hakim,

·       Sorunu hızlıca tespit edip, müşteri odaklı çözüm sunabilen,

·       İş takibi yüksek,

·       Ekip çalışmasına yatkın,

·       Yeniliklere hızlı adapte olabilen,

·       Vardiya sistemine uyum sağlayabilecek.



İş Tanımı:

·       Ürün ve hizmetlerle ilgili gelen taleplerin hızlı cevaplanması,

·       Müşterilerin ilettikleri öneri, talep ve ihtiyaçlara yönelik raporlamalar yapılması,

·       Kullanıcı problemlerini çözmeye odaklı, yeni ve mevcut kullanıcıların karşılaşabilecekleri sorunlar karşısında destek olunması,

·       Ürünlerimizi, hizmet ve müşteri deneyimini geliştirme konularında ilgili ekibe geri bildirim verilmesi,

·       Müşteri odaklı çalışarak kendisine tanımlanan müşterilerin memnuniyetinin ve devamlılığının sağlanması.

  • Seniority level

    Mid-Senior level
  • Employment type

    Full-time
  • Job function

    Information Technology
  • Industries

    Information Technology and Services


Post a Comment

0 Comments