Commercieel medewerker binnendienst


Company Name: De Groene Stroomfabriek
Location: Netherland
Posted by:
  • Judith JansenJudith Jansen

    Judith Jansen

    HR adviseur bij Huismerk Energie N.V.

  • Organisatie:

    Alles om ons heen verandert in rap tempo. Hoe het er morgen uitziet? Dat hebben we vooral zelf in de hand. We bepalen zelf de richting, bij iedere keuze die we maken. Groot of klein. Bij 'De Groene Stroomfabriek' hebben we een helder beeld van waar we heen willen: een volledig groene omgeving, die draait op duurzame energie. Met dat doel voor ogen, sluiten we iedere dag nieuwe ondernemers aan op ons groene netwerk. Echte aanpakkers, die hun verantwoordelijkheid voelen én nemen in de keuzes die ze maken.


    De Groene Stroomfabriek is een relatief nieuwe energieleverancier voor de zakelijke markt. We hebben een route uitgestippeld met ambitieuze doelen, een pad waarin we elke dag kleine en grote stappen zetten. Onderweg sinds 2015 met positieve energie en opgestroopte mouwen.


    Voor De Groene Stroomfabriek zijn wij op zoek naar een Commercieel binnendienst medewerker!

     

    Functie:

    Je hebt met name telefonisch contact met zowel potentiële als huidige zakelijke klanten én partners met uiteenlopende vragen over bijvoorbeeld lopende aanbiedingen, overstapservice, verhuizingen, meterstanden en het beëindigen van contracten. Door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen, geef jij de klant altijd de juiste informatie over onze diensten. Op basis van jouw enthousiaste en klantgerichte houding ben je in staat de klanttevredenheid hoog te houden. Als commercieel binnendienst medewerker ben je daarnaast ook verantwoordelijk voor het beheren en wijzigen van contracten in ons zelf ontwikkeld CRM-systeem. Deze functie biedt je alle ruimte om jezelf als medewerker te ontplooien en je verder te ontwikkelen.


    Taken en verantwoordelijkheden:

    • Het verwerken van klantmutaties
    • Het inrichten en beheren van complexe klantcontracten
    • Ondersteunen van accountmanagers bij het verkoopproces
    • Telefonische aftersales, waaronder het verlengen van bestaande klanten
    • Het telefonisch en per e-mail opvolgen van offerte aanvragen van (potentiële) klanten
    • Het accuraat en tijdig verwerken van offertes en orders
    • Het zorgen voor een optimale klanttevredenheid
    • Deelnemen in projectgroepen om de customer journey te optimaliseren

     

    Profiel:

    • Minimaal afgeronde MBO opleiding
    •  Ervaring in telefonische aftersales
    • Ervaring met het verwerken en beheren van contracten
    • Ervaring met administratieve afhandelingen in een CRM-, of klantsysteem
    • Inhoudelijke kennis over de energiemarkt is een pré
    • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
    • Je woont in regio Nijmegen


    Competenties:

    Accuraat - resultaatgericht - ondernemend - proactief – klantgericht – flexibel


    Wat bieden we jou:

    • Een plek in een gedreven, ambitieus en inspirerend team
    • Een prettige, leerzame en flexibele werkomgeving met doorgroeimogelijkheden
    • Een verantwoordelijke en afwisselende functie
    • Een marktconform salaris met bijpassende secundaire arbeidsvoorwaarden
    • Een contract voor 32 of 40 uur per week


    Geïnteresseerd?

    Stuur jouw CV en motivatie naar vacature@huismerkenergie.nl. Vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Judith Jansen via judith@huismerkenergie.nl of 088-105 11 22 (lokaal tarief).

    • Seniority level

      Not Applicable
    • Employment type

      Full-time
    • Job function

      SalesAdministrative
    • Industries

      Oil & Energy


    Post a Comment

    0 Comments