Company Name: Turkcell
Location: Turkey
Genel Nitelikler
- Üniversitelerin Bilgisayar, Elektrik-Elektronik, Haberleşme, Matematik Mühendisliği bölümlerinden mezun,
- İş zekası uygulamaları ve yönetimi konusunda minimum 3 yıl tecrübeli,
- Unix/Linux türevi işletim sistemleri üzerinde çalışmış ve scripting konularında tecrübeli,
- Ab Initio/ODI/Hadoop gibi ETL uygulamalarında deneyim sahibi olan,
- İlişkisel Veritabanları(Oracle, MSSql vb..) ve PL/SQL hakkında deneyimli;
- Datawarehouse, Data Mining ve Data Quality gibi iş zekası konularında deneyimi olan,
- Tercihen Weblogic, apache, tomcat vb. web server konularında bilgi ve tecrübesi olan,
- Uygulama Optimizasyon ve Performance Tuning konularında bilgi sahibi,
- Sistem altyapısı ve uygulama sunucularının etkin işletimini sağlayacak yönetim becerilerine sahip,
- Problem çözümünde yaratıcı, proaktif ve analitik bakış açısı olan,
- Ekip çalışmasına yatkın, sorumluluk sahibi, iletişimi kuvvetli, inisiyatif kullanabilen, müşteri odaklı,
- Çok iyi düzeyde Türkçe ve İngllizce sözlü ve yazılı iletişim becerileri olan,
- Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış.
Rol ve Sorumluluklar
- Operasyonel Faz Liderliği (OFL) kapsamında proje sürecine dahil olup servis ve platformların günlük/periyodik bakım ve destek faaliyetlerini kalite standartlarına uygun yürütür,
- İşlettiği servis ve platformların iyileştirme alanlarını belirler/ değerlendirir ve hayata geçirilmesi için gereken koordinasyonu sağlar,
- Servis izleme ve performans takibi için gerekli ölçüm altyapısının oluşturulması (Servis Ağacı oluşturulması, Cycle time ölçümü, müşteri deneyim ölçüm ve takibi gibi).
- Sahibi olduğu servislerin erişebilirliği, performansı, ücretlendirmesi, raporlaması, müşteri şikayetlerinin önlenmesi gibi servisin uçtan uca takibinden ve değişimlerle ilgili deploymentların yapılmasından sorumlu olunması,
- Değişen ve gelişen iş ihtiyaçlarına göre Infrastructure Ops.-DB& OS Administration birimine kapasite ile ilgili girdi sağlanması,
- Servis ve platformların 3. seviye desteğinin koordine edilmesi,
- Müşteriye sunulan hizmet kalite ölçümleri için taahhüt edilen SLA’lerin gerçekleşmelerini sağlar,
- Olay yönetimi kapsamında kendisine Customer Solution Center’den iletilen olayların (müşteri şikayeti, arıza, perfomans sorunu, kullanıcı problemi) çözülmesinden ve geçici çözümlerinin bulunmasından sorumlu,
- Problem yönetimi kapsamında kendisine iletilen problemler için kalıcı çözümlerin bulunması ve uygulanması,
- Sorumluluğunda olan test sistemlerinin uygulama katmanının işletiminin yapılması,
- Turkcell Bilgi Güvenliği Politikaları'na göre iş ve teknik sahibi olunan bilgi varlıklarının Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi üzerinde tanımlanması, risklerin ve gereken güvenlik kontrollerinin belirlemesini ve kontrollerin gerçekleştirilmesinin sağlanması,
- Teknik sahibi olduğu bilgi varlıklarının güvenliğinden iş sahibine karşı sorumlu olunması; bu konuda düzenli bilgi akışının sağlanması,
- İş sürekliliğini kesintiye uğratabilecek olayların farkında olarak kontrol altında tutulması, etkisini azaltmaya yönelik önlemler alınması, alternatif planlar hazırlanması ve uygulanması, kritik dokümanları güncel tutulması ve ulaşılabilirliğinin sağlanması,
- Sorumlu olduğu hizmete dair kontrol aktivitelerinin oluşturulması, uygulanmasının takibinin yapılması ve takip sonuçlarına göre zaafiyetlerin belirlenmesi.
Seniority level
Mid-Senior levelEmployment type
Full-timeJob function
Information TechnologyEngineeringBusiness DevelopmentIndustries
TelecommunicationsInformation Technology and ServicesInformation Services
0 Comments