KIDEMLİ VERİ ANALİTİĞİ MÜHENDİSİ


Company Name: Turkcell
Location: Turkey

Genel Nitelikler

  • Üniversitelerin Bilgisayar, Elektrik-Elektronik, Haberleşme, Matematik Mühendisliği bölümlerinden mezun,
  • İş zekası uygulamaları ve yönetimi konusunda minimum 3 yıl tecrübeli,
  • Unix/Linux türevi işletim sistemleri üzerinde çalışmış ve scripting konularında tecrübeli,
  • Ab Initio/ODI/Hadoop gibi ETL uygulamalarında deneyim sahibi olan,
  • İlişkisel Veritabanları(Oracle, MSSql vb..) ve PL/SQL hakkında deneyimli;
  • Datawarehouse, Data Mining ve Data Quality gibi iş zekası konularında deneyimi olan,
  • Tercihen Weblogic, apache, tomcat vb. web server konularında bilgi ve tecrübesi olan,
  • Uygulama Optimizasyon ve Performance Tuning konularında bilgi sahibi,
  • Sistem altyapısı ve uygulama sunucularının etkin işletimini sağlayacak yönetim becerilerine sahip,
  • Problem çözümünde yaratıcı, proaktif ve analitik bakış açısı olan,
  • Ekip çalışmasına yatkın, sorumluluk sahibi, iletişimi kuvvetli, inisiyatif kullanabilen, müşteri odaklı,
  • Çok iyi düzeyde Türkçe ve İngllizce sözlü ve yazılı iletişim becerileri olan,
  • Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış.



Rol ve Sorumluluklar 

  • Operasyonel Faz Liderliği (OFL) kapsamında proje sürecine dahil olup servis ve platformların günlük/periyodik bakım ve destek faaliyetlerini kalite standartlarına uygun yürütür,
  • İşlettiği servis ve platformların iyileştirme alanlarını belirler/ değerlendirir ve hayata geçirilmesi için gereken koordinasyonu sağlar,
  • Servis izleme ve performans takibi için gerekli ölçüm altyapısının oluşturulması (Servis Ağacı oluşturulması, Cycle time ölçümü, müşteri deneyim ölçüm ve takibi gibi).
  • Sahibi olduğu servislerin erişebilirliği, performansı, ücretlendirmesi, raporlaması, müşteri şikayetlerinin önlenmesi gibi servisin uçtan uca takibinden ve değişimlerle ilgili deploymentların yapılmasından sorumlu olunması,
  • Değişen ve gelişen iş ihtiyaçlarına göre Infrastructure Ops.-DB& OS Administration birimine kapasite ile ilgili girdi sağlanması,
  • Servis ve platformların 3. seviye desteğinin koordine edilmesi,
  • Müşteriye sunulan hizmet kalite ölçümleri için taahhüt edilen SLA’lerin gerçekleşmelerini sağlar,
  • Olay yönetimi kapsamında kendisine Customer Solution Center’den iletilen olayların (müşteri şikayeti, arıza, perfomans sorunu, kullanıcı problemi) çözülmesinden ve geçici çözümlerinin bulunmasından sorumlu,
  • Problem yönetimi kapsamında kendisine iletilen problemler için kalıcı çözümlerin bulunması ve uygulanması,
  • Sorumluluğunda olan test sistemlerinin uygulama katmanının işletiminin yapılması,
  • Turkcell Bilgi Güvenliği Politikaları'na göre iş ve teknik sahibi olunan bilgi varlıklarının Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi üzerinde tanımlanması, risklerin ve gereken güvenlik kontrollerinin belirlemesini ve kontrollerin gerçekleştirilmesinin sağlanması,
  • Teknik sahibi olduğu bilgi varlıklarının güvenliğinden iş sahibine karşı sorumlu olunması; bu konuda düzenli bilgi akışının sağlanması,
  • İş sürekliliğini kesintiye uğratabilecek olayların farkında olarak kontrol altında tutulması, etkisini azaltmaya yönelik önlemler alınması, alternatif planlar hazırlanması ve uygulanması, kritik dokümanları güncel tutulması ve ulaşılabilirliğinin sağlanması,
  • Sorumlu olduğu hizmete dair kontrol aktivitelerinin oluşturulması, uygulanmasının takibinin yapılması ve takip sonuçlarına göre zaafiyetlerin belirlenmesi.
  • Seniority level

    Mid-Senior level
  • Employment type

    Full-time
  • Job function

    Information TechnologyEngineeringBusiness Development
  • Industries

    TelecommunicationsInformation Technology and ServicesInformation Services


Post a Comment

0 Comments