Senior Adviseur


Company Name: Rabobank
Location: Netherland

Rabo Klantenservice is op zoek naar ongewoon krachtige Senior Adviseur die onze klanten en collega’s dagelijks helpt, uitdaagt en verder brengt richting gezonde groei.

Locatie Rotterdam
36 uur per week

Stel je eens voor…
Stel je eens voor… een glimlach op het gezicht van onze klanten. Én verbetering van de kwaliteitsindicatoren nadat jij je klant en je collega supergoed geholpen hebt. Jij kan dit verschil maken door als Senior Adviseur de juiste vragen te stellen en het passende antwoord te geven aan de klant. Daarnaast ben je bezig om collega’s inhoudelijk on-the-job te coachen op hun kwaliteit.

Rabo Klantenservice
In de komende periode ontwikkelt Rabo Klantenservice zich naar een value center waar klanten op een efficiënte, effectieve en vooral kwalitatieve wijze worden geholpen. In deze klantcontacten wordt waarde toegevoegd voor onze klanten en daarmee ook voor de Rabobank. En dit willen we iedere dag weer iets beter doen!

Impact creëren

  • Je maakt klanten blij! Je bent hét visitekaartje van de Rabobank en beantwoord vragen van klanten via telefoon, chat en mail.
  • Je coacht collega’s primair op kwaliteit (o.a. het goed identificeren van de klant, het geven van het juiste en volledige antwoord, het juist registreren van het klantcontact en het borgen dat de kennisbank wordt gevolgd).
  • Door de klantbediening continu te verbeteren door het signaleren van verbetermogelijkheden, ontwikkel je een persoonlijke groeimindset en geef je constructieve feedforward aan collega’s
  • Je bent gesprekspartner voor de teamcoach waar het gaat om de ontwikkeling en kwaliteit van het team en de teamleden.
  • Je verzorgt kwaliteitsmetingen en vervult eventueel een rol tijdens opleidingen.

Met elkaar
Samenwerken is de manier waarop we werken. Ons team van adviseurs, specialisten en teamcoaches binnen de Rabobank Klantenservice bundelt de krachten om klanten zelfverzekerd financiële keuzes te laten maken. Als je van buiten naar binnen denkt, is teamwork dé manier waarop de mooiste resultaten ontstaan. Klanten bellen niet met Rabo Klantenservice maar met de Rabobank en dus is samenwerking een van de belangrijkste competenties in deze functie. Samen met onze collega’s optimaliseren we customer journeys, digitaliseren en innoveren we de customer experience en maken we steeds meer gebruik van data en kennis om onze klanten van dienst te zijn. Kortom, een geweldige reis die we samen maken!

Constant, Hoofd RKS Klantbediening; “er loopt bij RKS enorm veel kwaliteit rond en met de rol senior adviseur gaan we deze veel gerichter en beter inzetten. Wie kan adviseurs nou beter inhoudelijk coachen dan een directe collega met een rugzak vol kennis en ervaring?”

Met jouw talenten
Natuurlijk ben jij klantgericht, resultaatgericht, heb jij een positieve mindset en kun je goed samenwerken. Juist die eigenschappen maken jou tot een goede Senior Adviseur, zeker in combinatie met:

  • hbo werk- en -denkniveau;
  • ervaring op het gebied van klantcontact (beantwoorden van klantvragen, informeren en adviseren van de klant, realiseren van een optimale klantbeleving, vertalen van standaards naar het klantcontact en het opvolgen van richtlijnen o.b.v. de way of working) via verschillende kanalen (telefoon, mail, chat, werkvoorraad);
  • inhoudelijke expertise op het gebied van kennis van Rabobank producten, processen en systemen;

Daarnaast vinden we het belangrijk dat je een bewuste keuze maakt voor het werken in een contact center, het vak van klantcontact en jouw persoonlijke leerdoelstellingen.

Bij de Rabobank
Dat de Rabobank een financiële dienstverlener is voor 8,5 miljoen klanten in 46 landen, wist je vast al. Weet je ook dat we met elkaar werken aan een betere wereld? Dit doen we op 101 manieren zoals:

  • Wij delen graag onze kennis over duurzame, financiële oplossingen. Zo geven we bijvoorbeeld een korting aan zakelijke klanten die een duurzaam keurmerk voeren.
  • Met de Rabobank Foundation stimuleren we organisaties die sociaal ondernemen. Mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt krijgen zo de kansen die ze verdienen om volwaardig mee te draaien in onze maatschappij.

Wil jij dit ook?
De beste versie van jezelf worden? Wij helpen je er graag bij door jouw ontwikkeling centraal te zetten en te investeren in een omgeving waarin je blijft leren. We geven je de ruimte om te innoveren en ondernemen. Zo bieden we je volop groeikansen en helpen je verwachtingen te overtreffen en het goede buitengewoon goed te doen, zodat je kan groeien als professional. Daarbovenop kan je bij ons (o.b.v. een 36-urige werkweek) ook rekenen op:

  • Een functie die is ingeschaald in functiegroep 6;
  • een dertiende maand en vakantiegeld;
  • een Employee Benefit Budget (9 % van je maandinkomen). Hoe jij dit budget inzet, is aan jou. Denk bijvoorbeeld aan het kopen van extra vakantiedagen, een extra storting in je pensioen of je laat het gewoon maandelijks uitbetalen;
  • een persoonlijk budget, dat je kunt besteden aan activiteiten gericht op jouw ontwikkeling en loopbaan;
  • flexibiliteit in werktijden waarbij je jouw beschikbaarheid kunt aangeven via een app;
  • 100% vergoeding van woon- werkverkeer als je met ov reist;
  • een pensioenregeling waar je zelf maar 5% aan bijdraagt.

Laten we kennismaken
Ben jij hem/haar? Onze collega die de Rabobank wil versterken als Senior Adviseur Rabo Klantenservice? En zo het verschil wil maken voor jezelf, onze klanten én de maatschappij? We ontvangen graag jouw sollicitatie op deze vacature.

Handig om te weten:

  • Reageer gerust, maar weet dat er kandidaten zijn die voorrang krijgen op deze vacature.
  • Solliciteren kan tot en met 18 oktober 2019. Reageer via de “Solliciteer nu” button.
  • Als je vragen hebt over de inhoud van de vacature, kan je die stellen aan Rosalie Fortuijn Harreman-Geenjaar , Teamcoach Particulieren via 06-82477344
  • Susanne Verhoeve, Coördinator Resources beantwoordt met plezier vragen over de sollicitatieprocedure via 06-53 61 99 40.
  • Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure. We toetsen op basis van de screening procedures die binnen de Rabobank gelden of nieuwe medewerkers voldoende betrouwbaar zijn om werkzaamheden bij de Rabobank te verrichten.
  • Jouw privacy is belangrijk voor ons. Mocht je hier meer over willen weten, klik dan deze link.
  • Iedereen is anders, en juist de verschillen in mensen helpen ons om een nog betere bank te zijn. Daarom zijn we zijn benieuwd naar wie jíj bent
  • Seniority level

    Associate
  • Employment type

    Full-time
  • Job function

    Other
  • Industries

    Information Technology and ServicesBankingFinancial Services


Post a Comment

0 Comments