Company Name: Garanti Payment Systems
Location: Turkey
- İleri seviyede İngilizce bilgisi olan
- Minimum 5 yıl tecrübeli
GÖREV TANIMI
- Ürün Geliştirme: Mevcut Online Ödeme Ürünlerimizin geliştilmesi, müşteri ve sektör ihtiyaçları doğrultusunda yeni ürünlerin geliştirilmesi
- Ürün/Servis Performans Yönetimi: Online Ödeme Ürün ve servislerimizin performansının izlenmesi ve yönetilmesi
- Süreç Yönetimi: Mevcut ve Yeni oluşturulacak ürün ve servislere ait süreçlerin tasarlanması & uygulamaya alınması & yönetilmesi
- Rekabet Analizi ve Ürün Konumlandırma: Online Ödeme Ürün ve servislerimiz için strateji ve fiyatlamaların yönetilmesi
- İş Geliştirme: Mevcut ve yeni ürünlerimizin daha genel kullanım alanlarına ulaşmasını sağlayacak yeni iş birlikleri/iş ortaklıkları geliştirilmesi ve yönetimi
- Proje Yönetimi: Kurum içi ve Kurum dışı müşteriler ile sürdürülen projelerin yönetimi
- Müşteri İlişkilerinin Yönetimi: Mevcut ve Potansiyel Müşterilerimiz ile ilişkilerimizin ve iletişim kanallarımızın yönetimi
- Kampanya Yönetimi: Mevcut Müşterilerimize ve İş ortaklarımız ile devam eden kampanyaların yönetimi, yeni kampanyalarının oluşturulması için gerekli yönlendirmeleri sağlamak
- Raporlama Yönetimi: Mevcut Rapor Sistemlerinin sürdürülebilmesi ve geliştirilmesini için gerekli yönlendirme ile yönetimi sağlamak
- Bütçe Yönetimi: Ürün & Süreç & Kampanya & İşbirliği & Reklam ve Tanıtım Bütçesinin Yönetimi
Seniority level
Mid-Senior levelEmployment type
Full-timeJob function
AnalystMarketingSalesIndustries
Financial ServicesBanking
0 Comments